S Hamé si můžete v NMNM zasoutěžit o originální čepice české reprezentace
Věřme, že při III. kole Světového poháru potěší své fanoušky zejména čeští reprezentanti. Se zajímavou soutěží, ale také přichází hlavní partner Českého biatlonu společnost Hamé. V novém občerstvovacím prostoru vedle tribun Vysočina Areny zřídí Hamé fotokoutek s biatlonovou puškou a vtipnými rekvizitami a po všechny čtyři dny bude na stánku této české potravinářské firmy probíhat také soutěž o originální čepice české biatlonové reprezentace!
Hamé se výrazně podílí i na zajištění cateringu pro fanoušky na této sportovní akci. Pro biatlonisty, pořadatele a dobrovolníky dodá v průběhu šesti dní více než 2000 baget, sendvičů a zapékaných paniny. Další tisíce kusů tohoto osvědčeného sortimentu značky Simply Fresh je určeno pro fanoušky, kteří se jím mohou občerstvit v obřím Fan stanu, nebo pro diváky na louce před areálem Vysočina Arény.
V cateringovém prostoru u tribun i na louce v blízkosti obřího stanu Hamé návštěvníkům nabídne také ochutnávky svých nejlepších sladkých i slaných výrobků, včetně horkých novinek i limitované edice biatlonové bagety Šampionka vydané u příležitosti triumfu Gabriely Koukalové ve Světovém poháru 2015/2016. Příznivci českého týmu tak budou moci ochutnat výrobky, kterými Hamé českou reprezentaci pravidelně zásobuje.
„Jako hlavní partner českého biatlonu si nemůžeme nechat ujít tuto největší biatlonovou akci v Česku za poslední dvě sezóny. V Novém Městě na Moravě se fanouškům představíme jako moderní firma, která nabízí široký výběr kvalitních produktů vhodných i pro aktivní životní styl,“ říká Martin Štrupl, generální ředitel skupiny Hamé. „Děkuji také české biatlonové reprezentaci za její skvělé výsledky, zažíváme bezpochyby nejlepší období v historii českého biatlonu. Věřím, že na tyto úspěchy naváží čeští reprezentanti i v Novém Městě a českým fanouškům přeji, ať si co nejvíce užijí atmosféru jedné z nejúžasnějších sportovních akcí, které kdy hostila naše země. Ke zdaru akce se budeme snažit přispět i my, ať již našimi výrobky, ochutnávkami či soutěžemi pro fanoušky,“ shrnuje závěrem Martin Štrupl.
Zdroj: tisková zpráva Hamé